INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE ȘI DE FOLOSIRE A OCHELARILOR:
Pentru întreținerea și utilizarea corespunzătoare a ochelarilor de vedere trebuie să luați în considerare următoarele:
- Ochelarii se pun și se scot de la ochi cu ambele mâini;
- Ochelarii nu se așează cu lentilele în jos pe suprafețe dure, nu se pun fără toc direct în buzunar, poșetă sau pe bordul mașinii, pentru a evita contactul cu obiecte ce pot provoca zgârieturi mecanice și rupturi;
- Ochelarii se păstrează într-un toc corespunzător dimensiunilor acestora, căptușit la interior cu un material moale;
- Evitați contactul lentilelor cu fixativul de păr;
- Lentilele se curăță numai cu produse destinate întreținerii acestora și se șterg cu lavete speciale (din microfibră);
- La ștergerea lentilelor nu se utilizează substanțe chimice, care pot deteriora tratamentele aplicate lentilelor;
- În cazul modificării sau schimbării ramei ori dioptriei este necesar un timp de acomodare;
- Ochelarul destinat vederii de aproape este folosit numai pentru vederea la o distanță de 30-35 de centimetrii.
- Privitul la distanță prin ochelarul pentru aproape produce senzații de greață, amețeli, dureri de cap și în timp poate duce la modificarea dioptriei.
Termenul de garanție este de 12 luni de la data eliberării ochelarului și se acordă pentru următoarele:
- ramele cu elementele componente
- lentilele din punct de vedere al dioptriei conform prescrierilor oftalmologice sau optometrice
- montajul din punct de vedere al distanței interpupilare, al siguranței fixarii in calibru și adaptarii conform morfologiei capului
Garanția nu se acorda pentru produsele deteriorate ca urmare a folosirii necorespunzătoare (spargere, zgariere, rupere, matuire, deformare, ciobire) sau intreținerii improprii.
Prezentarea produselor spre garanție în vederea reparației va fi insoțită de dovada scrisă a cumpărării (în original bon fiscal) și de o descriere a problemei observate (reclamație scrisă, semnată și datată de cumpărător).
Alegerea lentilelor bifocare sau progresive aparține exclusiv clientului, comerciantul neavând nici o raspundere in cazul dificultaților de adaptare sau neadaptării la acestea.
Reclamațiile se adresează la magazinul de la care s-a făcut achiziția produsului.